Klachtenafhandeling

We streven ernaar om de volledige afhandeling van het boeken van een vakantiehuis, auto of rondreis zo vlekkeloos mogelijk te laten verlopen. Mocht er echter ondanks onze inspanningen iets misgaan, dan hanteren wij de volgende klachtenprocedure in Spanje.

Gelieve uw klacht zo snel mogelijk, en in ieder geval tijdens uw verblijf, te melden. Op deze manier krijgen wij de kans om de klacht adequaat op te lossen.

U kunt uw klacht indienen via e-mail: info@oceaanzicht.nl, of via WhatsApp op +34 699 634 547.

Indien wij niet in staat zijn om de klacht naar tevredenheid op te lossen, heeft u de mogelijkheid om een klacht in te dienen bij de Gobierno de Canarias.

Vul daarvoor het klachtenformulier in via de volgende QR-code:

De klacht kan ook worden ingediend via een klachtenformulier dat verkrijgbaar is in het kantoor van Oceaanzicht.

Calle Taburiente 6
38750 El Paso
La Palma
Tel: 0034 699634547

Viajes Corazon s.l staat geregistreerd bij de Gobierno de Canarias als Intermediador Turistico Nr: 0003190.1 en bevoegd om een boeking tot stand te brengen tussen een huurder en verhuurder van een vakantiehuis.

Viajes Corazon s.l. biedt geen Viajes Combinadas (pakketreizen).

Voorwaarden